Svorio metimas goji uogomis. Main navigation

Ypatingai avietės, jų lapai bei stiebai vertinami ir dėl gydomųjų savybių: jos skatina prakaito ir šlapimo išsiskyrimą, mažina karščiavimą ir skausmą, turi antibakterinį ir uždegimą slopinantį poveikį. Juose daug baltymų, sveikųjų riebalų. Jeigu rukote — tokiu atveju šios uogos turi būti Jūsų kasdienės dalis.

Kopijuoti vyšnios mesti svorį nuoroda: Kopijuoti Nors šviežių uogų parduotuvėse galime rasti visus metus, pavasarį ir vasarą jomis džiaugiamės ypatingai.

Sveikiausios uogos svorio metimui, Gali nutukęs asmuo numesti svorio

Miškuose bei soduose augančios gėrybės ne tik džiugina akį, bet ir yra itin naudingos mūsų organizmui. Uogose gausu ne tik vitaminų Kaip pastebi dietologė Dalia Vaitkevičiūtė, mūsų organizmui svorio metimas goji uogomis visos valgomos uogostačiau kiekviena iš jų turi savitą sudėtį.

svorio metimas goji uogomis garmino riebalų degintojas

Pavyzdžiui, žemuogėse gausu vitamino C, geležies ir fosforo, vyšnios, kaip ir avietės, yra žinomos dėl savo antioksidacinių savybių, šilauogės stiprina imuninę sistemą, o serbentuose esančios maistinės skaidulos palaiko normalią žarnyno veiklą. Tad norint organizmą aprūpinti visomis reikiamomis medžiagomis, į kasdienės mitybos racioną patartina įtraukti kuo įvairesnių uogų. Nors įprastai uogas labiausiai vertiname dėl jose esančių vitaminų gausos, nepamiršti reikėtų ir kitų naudingųjų jų savybių — uogose esančių antioksidantų bei organizmui naudingų skaidulų.

Dalia Vaitkevičiūtė.

Goji uogos: 9 moksliškai pagrįstos savybės sveikatai

Taip pat uogos gausios skaidulomis, kurios atsakingos už gerą virškinimo procesą ir žarnyno judesius, — pastebi dietologė Dalia Vaitkevičiūtė. Plačiąja prasme uogų nauda gali būti siejama ir su geresne gliukozės reguliacija esant cukriniam diabetui, mažesne rizika sirgti širdies bei kraujagyslių ligomis.

Jose gausu organizmui svarbių antioksidantų, Vienas jų — trešnėms tamsiai raudoną spalvą suteikiantis antocianidino glikozidas, turintis priešuždegiminių savybių ir padedantis net esant tokioms rimtoms problemoms kaip podagra ar artritas. Valgyti trešnes verta ir dėl jose esančio antioksidanto melatonino, padedančio susidoroti su nemigos problemomis, mažinančio dirglumą, teigiamai veikiančio nervų sistemą. Tiesa, nors uogos turi nemažai organizmui naudingų savybių, dėl jose esančios fruktozės gardžiuotis trešnėmis derėtų saikingai.

Uogos į Lietuvą paprastai atkeliauja iš šiltesnių kraštų: Ispanijos, Graikijos, Vengrijos, Turkijos, Lenkijos ar Bulgarijos, tad nokdamas įgauna daugiau saulės ir tampa dar saldesnės. Nuvertinti nereikėtų ir skoninėmis svorio metimas goji uogomis trešnes primenančių, tačiau kiek rūgštesnių ir mažiau fruktozės turinčių, vyšnių. Šios uogos pasižymi ne viena organizmui naudinga savybe.

svorio metimas goji uogomis viso kūno diržas svorio metimui

Kaip ir kitose rūgščiose uogose, jose gausu už miego kokybę atsakingo melatonino. Taip pat vyšniose aptinkama su vėžiu kovojančių antioksidantų, jos lengvina raumenų skausmą ir gali padėti sumažinti pilvo riebalų kiekį.

Kaip vartoti goji uogas svorio netekimui? Goji uogos. Kaip teisingai jį naudoti

Dėl teigiamai akių tinklainės kraujagysles veikiančių antocianinų, vienomis vertingiausių uogų vadinamos mėlynės. Reguliarus šių uogų vartojimas gerina regėjimą, padeda atsigauti pavargusioms ir nusilpusioms akims.

Tačiau valgyti mėlynes verta ir dėl kitų svorio metimas goji uogomis šių uogų savybių. Mėlynėse gausu hormonų bei fermentų sintezei svarbių mikroelementų — kalio, fosforo, kalcio, geležies ir mangano. Be to, jose yra įvairių vitaminų, kurių tarpe — su laisvaisiais radikalais kovojančio vitamino A.

Taip pat gausu flavonoidų — medžiagų, suaktyvinančių fermentų darbą.

vilkaviskietis.lt - Liekninanti mityba pagal kūno tipą

Mėlynės nėra kaloringos, o dėl mažo glikemijos indekso jomis įprastai gali mėgautis ir cukriniu diabetu sergantys žmonės. Mėlynės ar šilauogės?. Šios uogos mažina laisvuosius radikalus, o tuo pačiu oksidacinį stresą organizme, gerina kognityvines funkcijas, saugo smegenis nuo senatvinių neurodegeneracinių procesų. Šilauogėse gausu antocianinų ir kitų flavonoidų, tad jos gali pagerinti širdies kraujagyslių sistemos būklę, sumažinti vėžio riziką ir tam tikras lėtines ligas.

Išaiškino, kokios daržovės ir uogos geriausiai tirpdo kūno riebalus

Sultingosios avietės taip pat turėtų atrasi vietos kasdienės mitybos racione. Pagrindiniai aviečių uogose aptinkami antioksidantai — antocianinai ir elago rūgštis — pasižyminti priešvėžiniu poveikiu.

svorio metimas goji uogomis kaip sudeginti bingo sparnų riebalus

Ypatingai avietės, jų lapai bei stiebai vertinami ir dėl gydomųjų savybių: jos skatina prakaito ir šlapimo išsiskyrimą, mažina karščiavimą ir skausmą, turi antibakterinį ir uždegimą slopinantį poveikį. Norintiems organizmą papildyti vitaminu C, kiekvieną dieną vertėtų suvalgyti gramų braškių.

Šios uogos ne tik gardžios, bet ir itin naudingos: jose gausu smegenų veiklai naudingos folio rūgšties, raumenims ir elektrolitų pusiausvyrai svarbaus kalio, imuninės sistemos veiklą palaikančių antioksidantų ir fenolių, taip pat kitų naudingų vitaminų bei mikroelementų. Tai buvo šviežiai skintos, vietos ūkininkų Anykščių rajone užaugintos uogos.

Besirūpinantiems savo sveikata, nereikėtų pamiršti ir kitų organizmui itin naudingų uogų, tarp kurių — juodieji bei raudonieji serbentai.

Visi patarimai

Serbentų uogos valo šlapimą, tad profilaktiškai jas vartoti patartina susiduriantiems su šlapimtakių ligomis. Taip pat serbentus patariama valgyti sergant avitaminoze, mažakraujyste, siekiant padėti atsigauti organizmui po ligų ar norint užkirsti kelią peršalimams.

Juoduosiuose serbentuose gausu vitaminų, o antioksidantų kiekiu šios uogos kone dvigubai lenkia mėlynes.

Mitai ir faktai apie maistą, kuris padeda atsikratyti svorio Žmonėypatingizmones. Ar užkandžiai padeda numesti svorio? Peržiūrų skaičius: Naujausi tyrimai rodo jog, užkandžiai iš tikro padeda numesti svorio. Jei uogos padeda numesti svorio valgote 3 karus per dieną ir jums sunku sudeginti įkyrius riebalus nuo savo neįkainojamo kūno, tada jūs galite panaudoti užkandžių "triuką" savo naudai. Svarbiausia taisyklė — neužkandžiaukite riebiais, perdirbtais arba greitai paruošiamais produktais.