Wm svorio kritimas, Kaip dažnai valgyti?

Kartais šiuose moderniuose planuose pateikiama įdomių įpročių ar naujo požiūrio į svorio mažėjimą, kuris skamba lengviau nei planai, dėl kurių mums dažnai jau nepavyko. Scott Krinsky, Actor: Chuck. Vasario 5 d. Readbag users suggest that Ligoniu, patyrusiu galvos smegenu trauma, kineziterapijos ypatybes is worth reading. Ir ką kai kurie dietos klaidingai.

Maisto derinimo dieta: ar ji veikia dėl svorio kritimo? Kiti pakeičia sumą, kurią jie sunaudoja, kad sumažėtų.

Scott Connelly svorio kritimas, Scott svorio netekimas

Bet gerbėjai maisto derinant dietą o mano venos svorio netekimas, kaip jie valgo, kad gautų rezultatus pagal mastą. Derinant dietą reikia, kad pora tam tikrų maisto produktų valgio metu ir išvengtumėte porų, kad padidintumėte virškinimą greitesniam svorio netekimui. Tačiau moksliniai įrodymai nepatvirtina tokios praktikos, nors dauguma mitybos gerbėjų prisiekia ja. Kas yra maistas, jungiantis dietą?

Fresh articles

Jei valgysite standartinę amerikietišką mitybą, paprastai maistą laikydami maistą ir krakmolą. Pavyzdžiui, vakarienei galite valgyti mėsainių ir keptos bulvytės, arba galite mėgautis spagečiais ir kukuliais.

Pusryčių metu jūs valgote kiaušinius, bekoną ir skrudintuvę. Pietuose mėsa dedama į duoną, kad būtų sumuštinis. Maistui sujungiant maistą niekada valgyti baltymų ir angliavandenių kartu.

Maistą derinantys dietos gerbėjai mano, kad valgydami netinkamą maistą, virškinama. Kaip rezultatas, nesuvartotą maistą lieka skrandyje ir jis virsta arba fermentuoja. Manoma, kad ši sąlyga gali sukelti ligą ir arba svorio augimą.

Maistui derinti skirtos dietos yra skirtingos. Tačiau apskritai taisyklės lieka tokios pačios. Dietai laikosi griežtų nurodymų planuojant maistą ar užkandžius.

wm svorio kritimas

Pasimatink mėsą ir bulves; Niekada valgyti baltymų įskaitant kiaušinius, mėsą, sūrį ir jūros gėrybes su krakmolingais maisto produktais, tokiais kaip duona, ryžiai, moliūgai ar grūdai. Vartokite krakmolingus maisto produktus įskaitant grūdus ir krakmolingus daržoves su virtomis netirpstančiomis daržovėmis, tokiomis kaip lapinės žalumynai. Venkite saldžių vaisių kiek įmanoma, o vietoj to pasirinkite rūgštus arba mažai cukraus vaisius.

Venkite rafinuotų cukraus ir produktų, kurių sudėtyje yra rafinuotų cukraus. Jei vartojate saldžių vaisių, tai padaryti tuščiu skrandžiu. Valgykite riešutus, sėklas ir džiovintus vaisius tik su žaliais daržovėmis.

wm svorio kritimas

Gerkite daug vandens, bet ne valgio metu. Kai kurie alkoholiniai gėrimai gali būti suvartojami maisto kombinacijų plane. Sausieji raudoni ir baltieji vynai yra laikomi baltymų kategorijoje. Alus ir aliejus laikomos krakmolingomis. Maistas, pavyzdžiui, tamsusis šokoladas, migdolų pienas, kiaušinių tryniai, grietinėlė, kokoso vanduo, citrinos, sviestas ir aliejus, laikomi "neutraliais" ir gali būti valgyti kartu wm svorio kritimas bet kokiais maisto produktais.

Maisto derinimas: mokslas ir istorija Nepaisant to, kad jūs vis dar galite lengvai rasti maisto, derinant diagramas ir kitus išteklius internete, ši dieta nėra nauja svorio netekimas.

Maisto derinimo teorija prasidėjo XX a. Anksčiausia kombinuojamos dietos versija buvo sukurta m. Gydytoju William Howard Hay. Šieno dietos sekėjai maistą išskyrė į tris grupes: rūgštus, šarminius ir neutralius. Riebalų mėsos, jūros gėrybių ir kitų baltymingų maisto produktų ir šarminių maisto produktų angliavandenių ir krakmolingų maisto produktų niekada nebuvo maišoma. Dr Hay manė, kad jo kombinuota mityba leistų skrandžiui palaikyti teisingą rūgščių ir šarmų pusiausvyrą, taigi wm svorio kritimas sveikatą ir sukurs svorio mažėjimą.

wm svorio kritimas

Deja, ųjų ir ųjų dešimtmetyje dieta buvo labai kritikuojama ir šiandien vis dar abejojama. Dauguma dietos kritikų nurodo, kad dauguma maisto produktų negali būti klasifikuojami kaip tiesiog rūgštiniai arba šarminiai.

wm svorio kritimas

Pavyzdžiui, špinatai yra žalia lapinė daržovė, kuri taip pat suteikia organizmui baltymų. Grūdai, tokie kaip quinoa, suteikia tiek krakmolingų angliavandenių, tiek baltymų. Maisto skirstymas į kategorijas pagal maisto vartojimo taisykles yra beveik neįmanoma. Be to, moksliniai įrodymai nepatvirtina maisto derinimo dietos.

wm svorio kritimas

Buvo atliktas tik vienas atsitiktinių imčių klinikinis tyrimas, o mokslininkai negalėjo suvokti, kad maisto produktų derinimas galėjo turėti įtakos svorio netekimui arba sumažėjusiam riebalų kiekiui. Ar maistas derinant darbą svorio kritimas?

Nors moksliniai tyrimai nepalaiko veiksmingo svorio sumažėjimo dietos deriniu, tai nereiškia, kad planas neprarasti svorio. Tiesą sakant, tikėtina, kad jūs sumažėsite, jei tiksliai laikysis taisyklių. Bet jei jūs tai padarysite, tai greičiausiai neturės nieko bendro su konkrečiais maisto deriniais.

The Crisis of Credit Visualized - HD

Tai tokios dietos, kurios turi labai griežtas taisykles, kurios reikalauja, kad jūs pradėtumėte mąstyti apie savo maisto pasirinkimą. Jie taip pat pašalina perdirbtus maisto produktus, kurie paprastai yra baltymų, angliavandenių ir įvairių riebalų derinys.

Kai pašalinate tuščias kalorijas ir kruopščiai planuojate kiekvieną valgį ar užkandįlabai tikėtina, kad sumažinsite kalorijų kiekį ir sumažinsite.

wm svorio kritimas

Tačiau yra įspėjimas: tokias dietas labai sunku sekti. Dėl šios priežasties nėra tikėtina, kad jūs galėsite laikytis maisto, kuris derina dietą ilgą laiką. Kai grįšite prie savo senų mitybos įpročių, tikėtina, kad atsigausite bet kokį svorį, kurį praradote ir galbūt dar daugiau.

Taigi, nors jūs galite vartoti maistą, norėdami numesti svorį, rezultatai greičiausiai nebus ilgesni.

Related Content

Žodis iš Maisto produktų derinimas ir kiti valgymo planai su unikaliomis gairėmis wm svorio kritimas į daugelį iš mūsų, nes tai yra nukrypimas nuo tradicinių dietos taisyklių, kurias sunku laikytis. Kartais šiuose moderniuose planuose pateikiama įdomių įpročių ar naujo požiūrio į svorio mažėjimą, kuris skamba lengviau nei planai, dėl kurių mums dažnai jau nepavyko. Tačiau pagrindinė priežastis yra tai, kad jie paprastai neveikia sėkmingai ilgalaikiam sveikatai ar svorio netekimui, ir jie atitraukia mus nuo sveikų mitybos ir pragyvenimo programų wm svorio kritimas, kurios gali duoti realių rezultatų.

Jei svorio netekimas yra jūsų darbų sąraše, praleiskite madingus mitybos planus ir paslaptis. Dėmesys mažų, wm svorio kritimas maisto produktų plano pakeitimų ir dienos aktyvumo didinimo. Jei norite nustatyti tikslus ir stebėti savo pažangą, dirbkite su sveikatos priežiūros specialistu, registruotu dietologu ar savo sveikatos priežiūros paslaugų teikėju.

Labiau tikėtina, kad rezultatai bus paskutiniai, jei sekate planus, kuriuos remia mokslas. Related Content.