Xcelerated svorio netekimas

Viršutinių galūnių artrozei pratimai atliekami sėdimoje padėtyje. Klubo sąnario koartrozė vairuojant automobilį Stiprinantys pratimai. Kai kurias mokymosi rūšis galite įtraukti derindami pusiausvyros pratimus su tuo, ko jie mokosi mokykloje, pavyzdžiui, su matematikos faktais, žodyno žodžiais ar smulkmenomis.

Svertiniai pakabos pratimai Boudro prie pakabinimo pratimų dažnai prideda svorio liemenes.

Kadangi pakabos pratimai naudoja kūno svorį, svorio liemenės dėvėjimas veikia taip pat, kaip ir su kitais kūno svorio judesiais - pridedant didesnę apkrovą. Pakabintas svorio liemenės vienos kojos išleidimas - Išleidimas yra vienas iš geriausių būdų sukurti tvirtą pagrindą.

xcelerated svorio netekimas

Šis pratimas yra labiau pažengęs variantas. Jie žiaurūs, net turint tik jūsų kūno svorį.

xcelerated svorio netekimas

Heckas, atlikdamas tik 10 pilnų Burpees, palieka visus pavargusius, išskyrus labiausiai sąlygotus sportininkus. Įsivaizduokite, kad darote juos su xcelerated svorio netekimas svoriu. Dabar tai yra iššūkis.

xcelerated svorio netekimas

Svorio liemenės treniruotės bėgimui ir greičiui Svarbi liemenė gali būti trūkstamas gabalas, kad padidėtų sprogimo greitis, tačiau patariama: neteisingai ją naudojant galite sulėtinti tempą, sugadinti techniką ir sužeisti.

Laikykitės šių penkių taisyklių, kad išvengtumėte liemenės greičio treniruotės. Naudokite 10 procentų taisyklę Vienas dydis netinka visiems: bendra tinkamo svorio kiekio pasirinkimo taisyklė neturi viršyti 10 procentų jūsų kūno svorio.

xcelerated svorio netekimas

Pavyzdžiui, svarų sportininkas svertinėje liemenėje turėtų naudoti ne daugiau kaip 15 svarų išorinės apkrovos. Dirbk greičiui, o ne ištvermei Skirtingai nuo kai kurių greičio treniruočių priemonių, svorio liemenė leidžia sprukti nepažeidžiant formos. Nepaisant to, jūsų greičio raumenys greičiau pavargs, kai būsite pasirengę, o tai gali sukelti jūsų mechanikos trūkumų.

xcelerated svorio netekimas

Liemenės ir poilsio santykis 'Paprastai su nemokamais sprintais poilsio laikas yra viena minutė kiekvienam 10 sprinto kiemo', - sako Hesteris. Treniruodamas greitį su svertine liemene jis rekomenduoja 80 sekundžių per 10 jardų.

Išmokę savo greičio raumenis sprogti, perleiskite tą sugebėjimą atlikdami nemokamus bėgimus po daugybės pasvertų sprintų.

xcelerated svorio netekimas

Būkite atsargūs Treniruodami greitį, lėtindami sportininkai patiria didžiausią traumų riziką.